ترامپ نمونه بارز مکتب لیبرال دموکراسی است

امام جمعه همدان گفت: اتفاق‌هایی که در آمریکا رخ می‌دهد بی‌تردید حاصل مکتب لیبرال دموکراسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقینماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر همدان در جمع نمازگزاران با اشاره به حمله طرفداران ترامپ به کنگره امریکا اظهارداشت: در این روز‌ها حمله افراد به کنگره، پایین کشیدن پرچم آمریکا و کشته شدن چند نفر در قلب این کشور را مشاهده کردیم بنابراین لازم است که درک عمیقی از واقعیت لیبرال دموکراسی غرب داشته باشیم.

 اوگفت: آمریکا به نام دموکراسی به ملت‌های مظلوم جهان لشکرکشی و حمله می‌کند تا تفکرات پلیدش را اجرا کند، اما مردم بابصیرت ایران فریب این سیاست را نمی‌خورند.

او با بیان اینکه ترامپ نمونه بارز مکتب لیبرال دموکراسی است افزود: این فرد در حال ایجاد جنگ داخلی است و لازم است که طرفداران غرب بدانند امروز در آمریکا چه اتفاقاتی در حال جریان است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی بیان کرد: انتخابات آمریکا و اتفاق‌های رخ داده در این کشور درس‌های بزرگی دارد به ویژه برای کسانی که به آمریکا چشم امید دارند.

اوبا اشاره به اینکه باید درک عمیقی از لیبرال دموکراسی داشته باشیم افزود: اتفاق‌هایی که در آمریکا رخ می‌دهد بی‌تردید حاصل این سیاست است.

امام جمعه همدان ابراز داشت: لشکرکشی و حمله به افغانستان و عراق و به جا ماندن هزاران کشته حاصل این دموکراسی است و مردم ما باید آگاه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: آمریکا به اسم دموکراسی، بی ثباتی، جنگ و قتل و غارت را در سراسر جهان راه می‌اندازد تا تفکرات پلیدش را به دنیا القا کند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان به بازتاب‌های عملکرد فاجعه آمیز اخیر آمریکا در رسانه‌های جهان اشاره کرد و گفت: آمریکا اگر دست از سر ملت‌ها بردارد و سرش به کار خودش گرم باشد جهان نفس تازه‌ای می‌کشد.

او تاکید کرد: «مرگ بر آمریکا» شعار سیاسی نیست و جوانان باید تاریخ و تمدن غرب را مطالعه کنند تا به فلسفه و ریشه تنفر از آمریکا پی ببرند.

خطیب نمازجمعه همدان همچنین یاد و خاطره فیلسوف متواضع و عالی قدر آیت الله مصباح را گرامی داشت و گفت: در روزگاری که تشیع، عصمت اهل بیت و دین اسلام مورد هجمه قرار گرفت این عالم فرزانه و مجاهد در مقابل تفکرات باطل ایستاد و آبرو گذاشت.

او خطاب به منتقدان آیت الله مصباح گفت: آثار علمی وی را یکبار مطالعه کنند تا آگاه شوند و فقط به محتوای برخی رسانه‌ها اکتفا نکنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.