گچسارانی‌ها مغلوب هندبالیست‌های شهید شاملی کازرون

تیم شاملی کازرون با کسب کامل امتیازات مرحله دوم، گام به دور بعد لیگ برتر هندبال مردان گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روز پایانی مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه ۲۹-۱۹ مقابل نفت و گاز گچساران به برتری رسید.

در نیمه نخست این بازی تیم نفت و گاز گچساران با درخشش دروازه بان خود مجال زیادی به بازیکنان شهید شاملی برای گلزنی ندادند تا ۱۳-۱۲ نماینده فارس با پیروزی راهی رختکن شود.

در نیمه دوم هندبالیست‌های کازرونی با توصیه‌های آزاد منجیری سرمربی خود با توپ پر به میدان آمدند و با بیشتر کردن اختلاف گل با حریف گچسارانی، دهمین برد فصل را رقم زدند تا با ۲۰ امتیاز مقتدرانه بعنوان صدرنشین گروه نخست راهی دور نهایی لیگ برتر هندبال مردان شوند.

در گروه نخست ذوب آهن اصفهان با ۱۳، پرسپولیس بهبهان با ۱۰ و پاس ناجا قم با ۹ امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم قرار دارند و در پایان بازی‌های امروز، ۲ تیم دیگر به همراه شهید شاملی کازرون راهی مرحله بعد این مسابقات خواهند شد.

از گروه دوم هم تیم‌های مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فراز بام خاییز دهدشت به مرحله نهایی صعود کردند.

بازی‌های پایانی مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به میزبانی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار