معاون استاندار بوشهر:

برخی نمی‌خواهند قبول کنند نظام درگیر جنگی نابرابر است

معاون استاندار بوشهر گفت: عده‌ای نمی‌خواهند قبول کنند دولت و نظام درگیر یک جنگ نابرابر و تمام عیار است. دشمن اجازه نمی‌دهد کشور صادرات و واردات داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر بیان کرد: برخی حاشیه سازی‌ها، شائبه افکنی‌ها و تحریک‌های رسانه‌ای دشمن تلاش برای برجسته سازی کاستی‌ها، کم رنگ کردن خدمات و ناکارآمد جلوه دادن نظام  است.

او ادامه داد: ضعیف جلوه دادن دولت برای منافع شخصی و جناحی از سوی برخی گروه‌های سیاسی جفا به دولت و نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: همه کاستی‌ها و کمبود‌ها را می‌پذیریم، اما نباید برخی گروه‌های سیاسی برای بهره‌برداری‌های جناحی، دولتی را که برخاسته از رای وآرمان‌های یک ملت است را ضعیف و ناکارآمد نشان دهند.

ایرانی تاکید کرد: این کاستی‌ها قبل از انقلاب بوده و امروز بسیار مناسب مدیریت شده است هرچند هنوز کار‌هایی هست که باید برای برطرف کردن آن‌ها گام برداشت.

او گفت: بسیاری از این مشکلات به علت تحریم‌ها و توطئه دشمنان رقم خورده است.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند قبول کنند دولت و نظام درگیر یک جنگ نابرابر و تمام عیار است، عنوان کرد: در این شرایط دشمن اجازه نمی‌دهد کشور صادرات و واردات داشته باشد و اگر صادراتی نیز انجام شود پول آن را بلوکه می‌کنند و اجازه نمی‌دهند از پول نفت و صادرات، برای توسعه کشور استفاده شود.

ایرانی افزود: جنگ اقتصادی علیه ملت باعث بروز برخی کاستی‌ها و فشار‌هایی می‌شود، اما آن‌هایی که می‌خواهند در این شرایط مردم را ناامید کنند جفا به اسلام، انقلاب، رهبر معظم انقلاب و مردم می‌کنند.

او تاکید کرد: همه ما در این شرایط مسئولیم و باید پاسخگو باشیم و نباید تصور شود، چون مسئول هستیم فقط باید سئوال و نقد کنیم، صدایمان را بالا ببریم و دیگران نیز فقط گوش بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید براینکه مردم تحمل نگرانی‌ها را ندارند، ادامه داد: باید از وحدت، انسجام و وفاقی که در جامعه وجود دارد برای توسعه نظام و آرامش مردم استفاده کرد و همه برای مقابله با دشمن در جبهه خدمت به مردم قرار گیرند و به آنان آرامش بدهند.

ایرانی،گفت: درآستانه دهه فجر همه مدیران باید به نیابت از نظام جمهوری اسلامی خدمات ارائه شده را به مردم اطلاع رسانی کنند و هرگونه انکار در این زمینه بی انصافی، بداخلاقی و بی تقوایی است.

او  بر ضرورت حفظ حقوق شهروندی در جامعه تاکید کرد و هرگونه بی توجهی در این زمینه را خلاف قانون خواند.

فرماندار بوشهر نیز گفت: امروز عده‌ای بدون توجه به شرایط تحریم و مشکلات ناشی از آن به دولت حمله می‌کنند و گاهی وقت‌ها این حمله‌ها خارج از انصاف است. ممکن است دولت اشکال‌هایی داشته باشد، ولی به این معنی نیست که همه خوبی‌ها را باید کنار گذاشت و تنها به اشکالات پرداخته شود.

عباس جمشیدی بیان کرد: لازم است در دهه مبارک فجر خدمات نظام گفته شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.