برپایی نمایشگاه نشریه دیواری سرباز وطن در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت:نمایشگاه نشریه دیواری سرباز وطن در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان برپا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در محل برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در قالب نشریه دیواری به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و یکمین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان برپا شد.

او افزود:حدود ۲۰۰ برگ نشریه دیواری با عنوان سرباز وطن در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سنندج توزیع شد که با توجه به بازه زمانی محدود و آثار دریافتی به دبیرخانه بیش از ۵۰ اثر به صورت نمایشگاه چیدمان و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از این مسابقه نشریه دیواری استقبال خوبی کردند که به دلیل محدودیت زمانی و مکانی تعداد اندکی از آثار در نمایشگاه به نمایش درآمد.

گلباغی بیان کرد: مطالبی با عنوان دلنوشته‌ای با رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی)» «معرفی یک شهید کردستان»، «سرباز وطن از نگاه ملت حسینی»، «استشهادی در میثاق با امام و رهبری با امضای بچه‌های مسجد»، «یک جمله از وصیت نامه سردار دل‌ها»، «دعایی برای شادی روح سرباز وطن» و «یک شعار ساده به زبان مادری جهت مقابله با ویروس کرونا» از جمله محتوای این نشریه‌های دیوار است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین از شرکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در پویش مردمی ختم قرآن کریم به مناسبت نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و یادآورشد: این پویش با نیت «با شهدا عهد می‌بندیم» هر روز با قرائت یک صفحه از مصحف شریف قرآن فعالیت خود را در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی آغاز کرد و اعضای کانون‌های مساجد استان در این پویش شرکت کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.