درمانگاه صحرایی در آبدان دیر برپا شد

درمانگاه تخصصی صحرایی با نام شهید سلیمانی به منظور درمان رایگان ساکنان مناطق مختلف، در شهر آبدان از توابع شهرستان دیر آغاز به کار کرد.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با همت پزشکان بسیجی طرح معاینه رایگان باهدف کمک به درمان مردم مناطق مختلف بخش آبدان اجرا می‌شود.

احمد اخوندی افزود: درمانگاه تخصصی صحرایی شهید سلیمانی، به مدت دو روز در شهر آبدان فعال خواهد بود و پیش بینی می‌شود دو هزار نفر  پذیرش شوند.

او ادامه داد: این درمانگاه در بخش‌های تخصصی مختلف از جمله اطفال، زنان و زایمان، ارتوپد، داخلی و چشم‌پزشکی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد. کارشناس تغذیه و روانشناس، پزشک عمومی، تزریقات و پانسمان و داروخانه نیز در این درمانگاه صحرایی حضور دارند.


بیشتر بخوانید


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی همواره در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خدمات درمانی خوبی به شهروندان ارائه داده که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

آخوندی بیان کرد: پیش از این هم با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر درمانگاه تخصصی صحرایی در مناطق سرمستان، شهنیا، بردخون، الی جنوبی و لمبدان بالایی برپا شده بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.