رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

جذب ۷۰۰ نیروی کادر درمانی با برگزاری آزمون استخدامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از اختصاص سهمیه جذب حدود ۷۰۰ نیرو با برگزاری آزمون استخدامی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، تعیین تکلیف استخدامی پرستاران و تعرفه گذاری خدمات پرستاری را دو مطالبه عمده پرستاران برشمرد.

او افزود: با تاکید مقام معظم رهبری بر پرداختن به این مطالبات امید است، به زودی در این زمینه اقدام موثر صورت بپذیرد.

شیرانی در خصوص استخدام پرستاران نیز گفت: به لحاظ استخدام دستگاه‌های دولتی تنها با اعلام فراخوان امکان تبدیل وضعیت نیرو‌ها وجود دارد و امکان تبدیل وضعیت مستقیم میسر نیست.


بیشتر بخوانید


او از اختصاص سهمیه جذب حدود ۷۰۰ نیرو با برگزاری آزمون استخدامی در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: استخدام نیرو‌های شرکتی و قراردادی بویژه شاغلین در بخش‌های کرونا فراهم شود.

شیرانی در ادامه از اعلام آگهی جذب حدود ۱۳۰ نیرو در این مجموعه خبر داد.

او در پاسخ به درخواست مردم شهر هفشجان مبنی بر تبدیل این شهر به قطب توریسم درمانی جنوب و جنوب غربی کشور گفت: مشارکت خیرین نیک اندیش در احداث مراکز درمانی از ویژگی بارز این شهر محسوب می‌شود.

شیرانی از انجام تلاش‌های لازم برای تجهیز درمانگاه تازه تاسیس این شهر خبر داد و افزود: همچنان معتقد هستیم راه اندازی بیمارستان جنرال در محل‌های کوچک، خدمت به مردم محسوب نمی‌شود.

او ادامه داد: در محیط‌های کوچک و بویژه کم برخودار خدمات سطح یک از جمله مراقبت مادر و کودک، اورژانس و مراقبتی و بازتوانی باید توسعه و خدمات دو و سه باید در مراکز مجهز و تجمیع یافته ارائه بشود.

شیرانی تاکید کرد: ایجاد بیمارستان کوچک که امکان فراهم نمودن تمام تجهیزات و خدمات تخصصی در آن نیست به نوعی عوام فریبی است تا خدمت به مردم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار