خلعتبری: امیدوارم ۳ امتیاز بازی امروز برای سپاهان باشد/ تیم ما باید امسال قهرمان شود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره بازی امروز تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره بازی امروز این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی خیلی سختی برابر تیم خوب، بازیکنان بزرگ و کادر فنی قوی پرسپولیس پیش رو داریم. انشاالله بتوانیم روز خوبی داشته باشیم و بازی خوبی انجام بدهیم و در روزی که جای هواداران در ورزشگاه خالی است در نهایت بازی زیبایی را شاهد باشیم، چون هر ۲ تیم فوتبال بازی می‌کنند و امیدوارم ۳ امتیاز این بازی برای سپاهان باشد.

خلعتبری درباره اینکه سابقه بازی در پرسپولیس دارد، گفت: بله، من در پرسپولیس بازی کردم، اما اکنون بازیکن سپاهان هستم و این تیم افتخارات زیادی دارد و حضور در این تیم برایم ارزشمند است. ان شا الله بتوانیم روز خیلی خوبی داشته باشیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

او درباره اینکه سپاهان امسال قهرمان می‌شود، گفت: با توجه به بازیکنانی که داریم و شرایطی که در تیم سپاهان حاکم است، تیم ما پتانسیل لازم برای قهرمانی را دارد. به هر حال سپاهان باید قهرمان شود در غیر این صورت جای سئوال برای ما بازیکنان خواهد بود و کسی به جزء خودمان را نمی‌توانیم مقصر بدانیم، چون باشگاه سپاهان همه امکانات را برای ما فراهم کرده است. همچنین همه تلاش خود را می‌کنیم تا امسال فصل خوبی را رقم بزنیم و قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار