برگزاری نشست آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در منطقه سخت گذر دیناران+عکس

به دنبال پخش گزارش " دنیای شاد زیر درخت بلوط" نشست آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در منطقه سخت گذر دیناران برگزار شد

 نشست آموزش و پرورش به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از مناطق محروم منطقه دیناران با بیان اینکه: از ۱۷۱ مدرسه این منطقه ۶۹ مدرسه امکان آموزش مجازی را ندارند افزود: با قولی که مدیر زیرساخت استان مبنی بر دوبرابری ملزومات استفاده از فضای مجازی در این منطقه داد امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد رفع مشکلات آموزش مجازی ۶۹ مدرسه دیگر باشیم.
 
 
وی، هدف از برگزاری شورای آموزش و پرورش در این منطقه را بررسی و رفع مشکلات آموزشی دانش‌آموزان منطقه اعلام کرد و افزود: در جلسه شورای آموزش نیز مصوب شد مدارس منطقه دیناران با استفاده از اعتبارات دولتی، همکاری بنیاد علوی و کمک خیرین در محور‌های احداث، تعمیر، تجهیز و حصارکشی ارتقا پیدا کنند.

عباسی تصریح کرد: در این بازدید تصمیم بر ایجاد یک خانه بهداشت در روستای دهدلی نیز گرفته شد و مقرر شد جاده دسترسی به روستا‌های این مناطق توسط سازمان پایانه‌ها، نگهداری، ایمن‌سازی و اخذ مجوز جاده دهدلی نیز تعقیب شود.
 
در این نشست فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: قبل از برگزاری این جلسه، استاندار به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی از روستا‌های مختلف این منطقه بازدید کردندو به صورت میدانی و مستقیم با مشکلات منطقه آشنا شدند.

وی با اشاره به ارتباط ارتقای فاکتور های آموزشی  با حل مشکلات معیشتی افزود:در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور مدیران کل اجرایی استان، تصمیمات بسیار خوبی برای رفع محرومیت در این منطقه از جمله آبرسانی، برق‌کشی، جاده‌سازی و ... گرفته شد.
 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار