معاون استاندار بوشهر:

بیمارستان هسته‌ای بوشهر ماه آینده بهره‌برداری می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر مراحل پایانی کار را طی می‌کند و بهمن افتتاح می‌شود.

بیمارستان هسته‌ای بوشهر ماه آینده بهره‌برداری می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در حاشیه بازدید از روند اجرای بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر بیان کرد: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر یکی از طرح‌های مهم و از مطالبه‌های مردم این استان است که  بهمن با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری خواهد شد.

او افزود: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با توجه به ضرورت در زمان حاضر بر اساس جدول زمانبندی در هشت جبهه موازی در حال تکمیل است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: به طور قطع همان طور که در حوزه عمرانی از مدیران با برنامه و پیمانکاران خوب استان بوشهر پشتیبانی می‌شود، مدیران بی انگیزه و پیمانکارانی را که خوش قول نیستند تحمل نمی‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی اورژانس هسته‌ای با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان یکی از طرح‌های مهم به شمار می‌رود که ساخت آن، از سال ۹۵ با زیر بنای هشت هزار مترمربع در دو طبقه در مجاورت بیمارستان شهدای خلیج فارس آغاز شد.


بیشتر بخوانید

  • دستور وزیر بهداشت برای تسریع در تجهیز و راه اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر

سعید کشمیری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفند پارسال و نگرانی در زمینه افزایش مبتلایان و پاسخگو نبودن تخت‌های موجود با همت مسئولان استان و پشتیبانی دولت کار ساخت این بیمارستان به پایان رسیده است و در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد.

او ساخت بیمارستانی مجهز در حدود پنج سال را در کشور امر بی سابقه‌ای عنوان کرد که بیانگر همت دولت تدبیر و امید در این شرایط سخت اقتصادی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: تاکنون ۶۷ میلیارد تومان در بخش سازه‌ای و ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیزات این بیمارستان هزینه شده ‌است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.