رفع مشکل قطعی برق در چوئبده

رئیس بهره برداری برق اروندکنار علت قطعی برق در شهر چوئبده را سرقت کابل در خط اصلی شبکه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلامرضا کیایی رئیس بهره برداری برق اروندکنار گفت : دیروز علت قطعی برق در شهر چوئبده متاسفانه سرقت کابل در خط اصلی شبکه بود که پس از اینکه  متوجه این امر شدیم  اقدام به رفع مشکل شد و با کمترین زمان دوباره برق کوی امام علی (ع) متصل شد.

او با بیان اینکه امروز نیز این منطقه با قطعی برق مواجه شده بود افزود: علت این قطعی انجام عملیات پیشگیرانه است تا از بروز  مشکل در  شبکه برق و خصوصا در فصل تابستان امتناع و کاسته شود.

رئیس بهره برداری برق اروندکنار با اشاره به اقدامات پیشگیرانه به منظور پایداری شبکه از جمله آچارکشی قطعات و تعویض تجهیزاتی که معیوب هستند، ابراز داشت: تعویض اتصالات سست همیشه توسط کارشناسان ما شناسایی شده و  نواقص برطرف می شود.

کیایی اضافه کرد: مردم می‌توانند از سامانه سمیع شرکت توزیع برق خوزستان با شماره گیری ۳۱۱۱ از طریق تلفن ثابت و با شماره ۰۶۱۳۱۱۱ از طریق گوشی همراه تماس بگیرند تا کارشناسان ما آن‌ها را در خصوص خدمات مشترکین مطلع و راهنمایی کنند، همچنین با نصب اپلیکیشن برق من بر روی گوشی موبایل هرگونه کار‌های مربوط به خدمات مشارکین را انجام دهند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: قطعی برق ، شبکه برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.