بازی خوب آلومینیوم اراک مقابل آبی پوشان پایتخت

تیم فوتبال آلومینیوم اراک علیرغم بازی خوب مقابل استقلال تهران نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  تیم آلومینیوم اراک در ایستگاه دهم بیستمین مسابقات لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس در پایتخت به مصاف استقلال تهران رفت.

نماینده لیگ برتر فوتبال استان مرکزی علیرغم بازی خوب  مقابل آبی پوشان پایتخت و حملات مکرر نتیجه را به استقلال تهران واگذار کرد.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد آلومینیوم سازان اراکی پس از ۹۰ دقیقه نفس گیر با ۲ گل خورده نتیجه بازی را به آبی پوشان پایتخت واگذار کردند.

گل‌های استقلال تهران را ارسلان مطهری در دقیقه ۳۸ مهدی قائدی در دقیقه ۶۸ به ثمر رساندند و توانستند با این دو گل بازی را دو بر صفر به سود تیمشان به پایان ببرد.

از نکات بازی اینکه علی‌اصغر مومنی، داور این دیدار در پنالتی‌ها دقت کافی را نکرد و از جمله پنالتی‌هایی که می‌توانست به نفع آلومینیوم گرفته شود در ابتدای و انتهای این مسابقه بود.

در دقیقه یک بازی بازیکن آلومینیوم اراک در داخل محوطه جریمه استقلال سرنگون شد و می‌توانست پنالتی گرفته شود؛ در اواخر بازی هم ارسال توپ روی دروازه استقلال به دست شیخ دیاباته بازیکن این تیم برخورد کرد که باز هم داور پنالتی نگرفت.

البته در دقیقه ۲۹ هم خطا روی مهدی قایدی بازیکن استقلال از دید داور پنهان ماند.

نماینده لیگ برتر فوتبال استان مرکزی یکشنبه بیست و یکم دی ماه در ورزشگاه امام خمینی اراک در بازی معوقه هفته نهم لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.