تکمیل بزرگراه کرمانشاه به کامیاران

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت : ۱۱ کیلومتر باقی مانده از بزرگراه کرمانشاه به کامیاران به صورت کامل تکمیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه در نشست بررسی اجرای پروژه کرمانشاه به کامیاران گفت : این پروژه بخشی از پروژه ملی بزرگراه کرمانشاه به میاندوآب در استان آذربایجان غربی است و نقش موثری در بهبود حمل و نقل در غرب کشور دارد.

او با بیان اینکه طول این پروژه ۴۲ کیلومتر است، گفت : ۳۲ کیلومتر آن اکنون در حال بهره برداری است و هفت کیلومتر باقی مانده نیز پس از مساعدشدن هوا در اسفند ماه آسفالت و بهره برداری می‌شود.

فرماندار کرمانشاه افزود: چهار کیلومتر دیگر نیز که در محدوده پل رازآور و نزدیکی شهر کامیاران قرار دارد در ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

رنجبر افزود: در راستای اجرای این پروژه پل دوم رودخانه رازآور اکنون در حال احداث است و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

او اعتبار این پروژه برای امسال را ۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: از طریق استانداری پیگیری افزایش اعتبارات پروژه بزرگراه کرمانشاه به کامیاران هستیم تا در روند اجرای آن تسریع شود.

فرماندار کرمانشاه به برخی مشکلات اجتماعی ایجاد شده پیش روی اجرای پروژه اشاره کرد و گفت: برای حل این مشکلات چاره اندیشی‌های لازم انجام شده است.

رنجبر با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه قطعی است و به زودی تکمیل خواهد شد، از روستا‌های واقع در طول مسیر خواست تا همکاری لازم برای اجرای این پروژه را به عمل آورند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.