مربی تراکتور: برای بازی با ذوب آهن انگیزه زیادی داریم

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره دیدار این تیم مقابل ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی سختی برابر ذوب آهن داریم. همه می‌دانیم که ذوب آهن تیم قابل احترامی است و فوتبال باکیفیت و قابل توجهی را ارائه می‌دهد. بازی‌های ذوب آهن را در چند هفته گذشته رصد کرده ایم.

او ادامه داد: تیم ذوب آهن در بازی‌های اخیر خیلی خوب ظاهر شده است به همین علت فردا بازی سختی داریم. تیم تراکتور در جایگاه بالایی قرار دارد. تیم ما در ۲ دیدار اخیر برابر تیم صنعت نفت آبادان و شهر خودرو با وجود اینکه بازی خوبی ارائه کرد، نتیجه نگرفت به همین علت انگیزه زیادی داریم و تلاش کردیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

تراکتور و ذوب آهن بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند 

چمنیان گفت: خوشبختانه همه بازیکنان باانگیزه هستند تا بازی تماشاگر پسندی را ارائه بدهند و به کیفیت فوتبال و ارتقای لیگ برتر کمک و در بحث نتیجه گیری هم بهتر بتوانیم عمل کنند. هر ۲ تیم منسجم هستند و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند و از این لحاظ جزو تیم‌های خوب فوتبال به شمار می‌آیند. ما برای بازی سخت فردا آماده می‌شویم و فکر می‌کنم که تماشاگران از این بازی لذت می‌برند. امیدوارم که هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه بدهند و تیم شایسته به حق خود برسد.

مربی تراکتور: برای بازی با ذوب آهن انگیزه بالایی داریم/ روحیه تیمی تراکتور با هدایت شجاعی بالا است

حضور بازیکنان سابق ذوب آهن در تراکتور را به چشم یک فرصت می بینیم 

او درباره اینکه برخی از بازیکنان تراکتور سابقه بازی در ذوب آهن را دارند، گفت: در فوتبال حرفه‌ای جابه جایی بازیکنان خیلی طبیعی است. به هر حال بازیکنانی که از ذوب آهن به تیم ما اضافه شده اند به لحاظ اخلاقی و تعهد کاری خوب هستند. بازیکنانی که در ذوب آهن بازی کرده اند با فضای فوتبال اصفهان آشنا هستند و می‌توانند به ما کمک کنند.

دژاگه به بازی فردا نمی رسد 

چمنیان درباره مصدومان و محرومان تیم تراکتور گفت: خوشبختانه محروم نداریم، اما اشکان دژاگه مصدوم است و بعید به نظر می‌رسد که به بازی فردا برسد. البته سایر بازیکنان که آسیب دیدگی جزیی دارند زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کنند. امیدوارم فردا بتوانیم با حداکثر پتانسیل تیمی وارد زمین مسابقه شویم. ما بازیکنان جوان و باانگیزه خوبی داریم که آن‌ها جایگزین بازیکنان آسیب دیده می‌شوند. آنچه که اهمیت دارد این است که روحیه تیمی تراکتور با حضور مسعود شجاعی و فضای موجود برای موفقیت خوب است. ما روز گذشته جلسه‌ای با استاندار تبریز و مدیرعامل باشگاه تراکتور داشتیم.

مربی تراکتور درباره نبود هواداران در این  بازی گفت: تراکتور، ذوب آهن  و سپا‌هان جزو تیم‌های با قدمت فوتبال کشورمان هستند.  این تیم‌ها از هواداران زیادی برخوردار هستند.


 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار