رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام؛

آموزش توأم با نظارت یکی از مهمترین رویکرد‌های تعالی بخش در نیروی انتظامی است

سرهنگ علی محمدی گفت: آموزش توأم با نظارت یکی از مهمترین رویکرد‌های تعالی بخش در نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جمع فرماندهان و معاونان ستادی انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه توان و ظرفیت همه مدیران باید بر توسعه نظم و انضباط و برخورد با تخلفات و کجروی‌ها باشد، افزود: نظارت دقیق، مراقبت و توجه به مشکلات کارکنان می‌تواند از بروز آسیب‌ها جلوگیری کند.

او آموزش توأم با نظارت را یکی از مهمترین رویکرد‌های تعالی بخش در نیروی انتظامی برشمرده و بیان داشت: در کنار احصاء معایب و نواقص موجود می‌توان بر پایه آموزش به مهارت رسید و مهارت نیز امنیت پایدار و صیانت و سلامت کارکنان را به ارمغان خواهد داشت.

سرهنگ علی محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح‌های حفاظتی اشاره کرد و گفت:هر چه طرح‌های حفاظتی در یگان‌ها بروز باشند شاهد کاهش شکست‌های حفاظتی در یگان‌ها خواهیم بود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان ایلام بیان داشت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه با افرادی که بخواهند امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.