اجرای طرح مقابله با کرونا در ۳۵۴ محله قزوین

طرح محله محور برای مقابله ویروس کرونا با مشارکت گروه‌های مردمی در بیش از ۳۵۴ محله شهرستان‌های قزوین اجرایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان گفت: بسیاری از تشکل‌های مردم نهاد همراه و همگام با سایر گروه‌های مردمی شامل بسیج محلات، کانون‌های مساجد، گروه‌های جهادی، موسسات نیکوکاری، روحانیون و سایر گروه‌های مردمی در راستای پیشگیری و مقابله با موج سوم کرونا اقدامات بسیار چشمگیری انجام دادند.

 بیدخام به کنترل وضعیت شیوع کرونا در استان قزوین اشاره کرد و بهبود وضعیت استان به رنگ زرد را حاصل تلاش بی وقفه طرح محله محور و تمامی گروه‌ها از جمله مدافعان سلامت، کادر بهداشت و درمان، همراهی کسبه و اصناف و گروه‌های داوطلب مردمی دانست.

او افزود: به منظور تداوم ساماندهی و مدیریت اقدامات محله محور برای مقابله با کرونا در سطح شهرستان‌های استان، با فرمانداران شهرستان‌ها هماهنگی شده تا به صورت مستمر اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

موسسه خیریه تعالی و توسعه نوید با هدف ترویج فرهنگ کار و مسوولیت پذیری و مشارکت اجتماعی و خانه اقتصاد استان قزوین با هدف تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی با محوریت رونق اقتصادی و جهش تولید برای انجام کار‌های اداری دیگر و استعلام‌ها اقدام کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.