سرمربی تیم فوتبال سایپا:

به دنبال استفاده از فرصت‌هایمان هستیم

صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در ادامه روند خوبمان باید به پیروزی دست یابیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دیدار تیمش و شهرخودرو در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که با حضور در شهر مشهد می‌توانیم به زیارت حرم امام رضا (ع) برویم. برای من جای خوشحالی دارد که هر سال می‌توانیم به شهر مشهد بیاییم. درباره تیم خودم نکته اساسی این است که باید یاد بگیریم وقتی خوب بازی می‌کنیم و به حریف مسلط هستیم، باید ۳ امتیاز را به دست آوریم.

وی افزود: متاسفانه در ۳ دیدار آخر در حالی که به بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، نتوانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. درباره تیم شهرخودرو هم باید بگویم تیم خوبی است که نسبت به سال‌های گذشته بیشتر به نفرات جوان فرصت می‌دهد و تیم جوانی شده است.

سرمربی سایپا عنوان کرد: شاید یکی از دلایل خوب نتیجه نگرفتن شهرخودرو همین جوانگرایی است و برای نتیجه گیری نیاز به زمان دارند. فکر می‌کنم فردا بازی خوبی باشد. امیدوارم در کنار خوب بازی کردن نتیجه هم به دست آوریم.

صادقی درباره نفرات غایب سایپا مقابل شهرخودرو توضیح داد: مصدومیت محسن مسلمان به شکلی است که به این بازی نرسید. البته چند بازیکن دیگر ما هم مصدوم هستند ،اما هنوز وضعیتشان مشخص نیست. شاید به این مسابقه برسند و بتوانند بازی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار