در صحن علنی شورای شهر تهران تصویب شد؛

تصویب گزارش حسابرس معاونت فنی و عمران برای سال مالی ۹۳

گزارش حسابرس معاونت فنی و عمران برای سال مالی ۹۳ در جلسه امروز شورای شهر با ۱۵ رای موافق به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز یکشنبه ۱۴ دی ماه برگزار شد، گزارش حسابرس معاونت فنی و عمران برای سال مالی ۹۳ به رای گذاشته شد و با ۱۵ رای موافق به تصویب رسید.

در ادامه نیز پیشنهاد الحاق بند ۱۲ به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه به تصویب شورای شهر تهران رسید.

براساس این پیشنهاد الحاقی، چنانچه با بررسی‌های بعدی موارد تذکرداده شده توسط حسابرس، تخلفات به قوت خود باقی بماند شهرداری تهران موظف است موارد را برای رسیدگی قضایی به مراجع صالحه ارجاع دهد.

شورای شهر باید درخصوص تخلفات معاونت فنی و عمران در سال مالی ۹۳ اقدام قانونی کند که در این باره بهاره آروین عضو شورای شهر تهران اظهار کرد:متاسفانه توضیحی در این خصوص وجود ندارد و در برخی از بند‌ها تخلف قانونی محرز است؛ بنابراین بهتر است شورا گزارش را تصویب و درخصوص تخلفات اقدام قانونی کند.


بیشتر بخوانید

تصویب بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا از سازمان بهشت زهرا


او افزود: اگر گزارش حسابرسی را تصویب کنیم که انبوهی از ابهام دارد و مثلا گفته شهرداری برای زمین واگذارشده مبایعه‌نامه‌ای ارائه نکرده است، می‌توان روی آن اقدام قضایی کرد. حقیقت این است که شهرداری مبایعه‌نامه‌ای نداشته است که ارائه کند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر گزارش کمیسیون برنامه و بودجه را تصویب کنیم که گفته است به شهرداری وقت دهیم تا درخصوص ابهامات توضیحات دهد، مثل این است که موضوع را به تعویق اندازیم و بخواهیم مساله را به شکل حل‌نشده باقی بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.