شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ابلاغ شد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی را ابلاغ کردند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، «شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» از سوی جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

براساس این شیوه‌نامه؛ آزمون جامع (کتبی و شفاهی) در تمامی رشته‌ها به صورت غیرحضوری از تاریخ ۹۹/۱۰/۲۷ تا ۹۹/۱۱/۹ برگزار می‌شود.

بخش کتبی آزمون جامع از طریق سامانه آموزشی که از سوی مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه اعلام خواهد شد، به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و سوالات آزمون جامع در هر رشته / منطقه به صورت یکسان است.

بخش شفاهی آزمون جامع با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی، هماهنگی مدیر گروه و آموزش ذیربط، توسط واحد دانشگاهی مجری دوره برگزار می‌شود. در این خصوص ذخیره فایل بخش شفاهی ارزیابی جامع ضروری است.


بیشتر بخوانید


آزمون جامع در هر یک از مناطق به شرح جدول زیر است. برنامه‌ریزی (طرح سوال و زمان برگزاری)، نظارت و اجرا با هماهنگی بین استان‌های مختلف برعهده هر منطقه است و آزمون جامع در واحد ویژه علوم و تحقیقات در قالب یک منطقه و به صورت مستقل برگزار می‌شود.

شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ابلاغ شد

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه آزاد ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۵ دی ۱۳۹۹
مدارس رو باز کردند. دانشگاه ها رو هم از آزمون جامع دکتری شروع کردند و میخواهند دانشگاه ها رو هم باز کنند. گویا میخوان موج بعدی کرونا راه بیفته و مردم بترسند و مجبور به زدن واکسن کواکس و فایزر بشوند!!! من نمی دونم اسم این روش چیه؟ خودتون هر اسمی که میخواید روش بزارید ولی به نظر من که مسولین مربوطه باید بخاطر قربانی کردن سهوی یا عمدی سرمایه های انسانی تحصیلکرده در دادگاه پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۴ دی ۱۳۹۹
کدام درس کدام کلاس کدام استاد ؟ فقط شهریه و حالا امتحان ؟
آخرین اخبار