سردار دهقان:

سردار سلیمانی تمامی توطئه‌های نظام سلطه در منطقه را در هم شکست

وزیر سابق دفاع گفت: سردار سلیمانی تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های نظام سلطه در منطقه را در هم شکست و علت کینه و دشمنی نظام‌های استکباری و برخی از کشور‌های عربی نیز با سردار به همین دلیل است.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان مشاور صنایع دفاعی مقام معظیم رهبری در سالروز ترور سردار سلیمانی گفت: سلیمانی و سلیمانی‌ها پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) که همان مکتب عاشورایی و امام حسین (ع) هستند.

وی افزود: حاج قاسم هیچ‌گاه با مردم بودن، با اسلام بودن را نه تنها فراموش نکرد بلکه تمامی حرکات و سکناتش بیانگر همین مبانی بود که در اوج این حرکت انقلابی خود به بالاترین درجه که شهادت است نائل شد.

وزیر سابق دفاع بیان کرد: سردار سلیمانی تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های نظام سلطه در منطقه را در هم شکست و علت کینه و دشمنی نظام‌های استکباری و برخی از کشور‌های عربی نیز با سردار به همین دلیل است.

دهقان اشاره کرد: نظام استکبار و کشور‌های منطقه گمان می‌کردند با شهادت سردار مقاومت دچار نقصان و فروپاشی خواهد شد غافل از اینکه خون شهید منجر به رشد و منصه ظهور رسیدن عزم‌هایی است که در این مسیر وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مردم در کشور ما و سایر کشور‌هایی مقاومت در آن‌ها مطرح است پس از شهادت حاج قاسم به میدان آمدند و با حضور پرشور و میلیونی خود این اقدام را محکوم کردند و انتقامی سخت در انتظار عاملان را اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار