گشت مشترک نظارت و بازرسی واحد‌های صنفی در سیرجان

گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی سیرجان با حضور فرماندار، رییس اداره تعزیرات حکومتی، رییس اداره صمت انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بازدید از صنوف مختلف، بهاالدینی فرماندار با اشاره به اعمال مقررات برای واحد‌های متخلف، بر شناسایی و برخورد قاطع و قانونی با متخلفانی که اقدام به احتکار یا گرانفروشی می‌کنند، تاکید کرد.

او افزود: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با گرانفروشی و همچنین ایجاد تعادل و ثبات بازار اقلام اساسی، گشت‌های مشترک بازرسان به‌صورت مستمر در شهر سیرجان در حال فعالیت است.

فرماندار سیرجان تصریح کرد: در این بازدید برخی صنوف متخلف که اقدام به گرانفروشی یا احتکار کرده بودند، برابر قانون با آنها برخورد شد.

محمدرضا خواجویی رییس اداره صمت سیرجان نیز گفت: بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی به صورت روزانه در دستور کار بازرسان این اداره است و با واحد‌های متخاطی برخورد‌های لازم انجام می شود.

او گفت: همچنین سامانه ۱۲۴ جهت گزارش‌های مردمی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت همشریان عزیز است، موارد گزارش شده سریعا در دستور کار بازرسان قرار می‌گیرد ودر صورت محرز شدن تخلف واحد‌های صنفی، پرونده آن‌ها پس از تکمیل به اداره تعزیرات حکومتی جهت طی مراحل قانونی ارجاع داده می‌شود.

احمد خبری رییس اداره تعزیرات حکومتی سیرجان نیز بااشاره به اهتمام این اداره برای مبارزه با احتکار وگرانفروشی با ذکر نمونه رای صادره برای یک واحد متخلف گفت: این واحد به علت گران فروشی متعدد محکوم به نسب پارچه و جزای نقدی شده است .

او بیان کرد: امیدواریم با وحدتی که میان مسئولین شهرستان وجود دارد بتوانیم از حق مردم دفاع کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار