رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

اصلاحیه مسدودی جاده ایلام – صالح آباد

همتی زاده گفت:جاده اصلی ایلام به صالح آباد (مهران) از ابتدای جاده ایلام تا محدوده دوراهی قدیم و جدید به دلیل انجام عملیات عمرانی در تونل راه کربلا به مدت ۸ روز کاری مسدود می‌شود.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: طی اطلاعیه قبلی تصمیم بر مسدود شدن مسیر اصلی ایلام به مهران به مدت ۱۵ روز گرفته شد، اما با اصلاح این اطلاعیه این مسیر از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ دیماه ۹۹ تا پایان روز ۲۲ دیماه به مدت ۸ روز مسدود می‌شود.

او افزود: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید از مسیر‌های جایگزین شده ۱- جاده فرعی ایلام، سرطاف، ماربره، صالح آباد ۲-ایلام، ملکشاهی، ترشابه، مهران و بالعکس تردد کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با عنایت به اینکه مسیر‌های جایگزین کوهستانی، پرپیچ و خم بوده تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به حوادث می‌شوند خودداری کنند.

اودر پایان به رانندگان توصیه کرد: در این مدت با ماموران پلیس راه همکاری کنند تا انشاالله شاهد حوادث تلخ و ناگوار ترافیکی نباشیم.

انتهای پیام / ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.