اخبار حوادث ۱۳ دی ۹۹

سرعت زیاد، جان موتورسوار و ترک نشین را گرفت/ ۲ سرنشین قایق بادی نجات یافتند

اخبار حوادث استان بوشهر را در ۱۳ دی ۹۹ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث شنبه ۱۳ دی ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

تصادف موتورسیکلت با پژو ۲ قربانی گرفت

برخورد  یک دستگاه موتورسیکلت با پژو پارس در خیابان ساحلی بوشهر، دو کشته به جا گذاشت.

 رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: بعدازظهر جمعه در پی برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با پژو پارس در خیابان ساحلی شهر بوشهر روبه روی شرکت ملی نفتکش، موتورسوار و ترک نشین موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات در دم فوت کردند.

سرهنگ قدرت الله کشکولی بیان کرد: کارشناسان پلیس، رعایت نکردن سرعت مطمئن و ناتوانی در مهار از سوی موتورسوار را علت حادثه اعلام کرده‌اند.

نجات سرنشینان یک قایق بادی

دو سرنشین قایق بادی که در پل صداری بوشهر دچار حادثه شده بود، نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: جمعه شب (۱۲ دی) در پی گزارشی از مرکز کنترل ۱۱۲ استان درباره وقوع حادثه برای یک قایق بادی در پل صدرای بوشهر تیم واکنش سریع این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

غلامرضا حاجیانی با اشاره به اینکه این حادثه مجروح نداشت، افزود: دو سرنشین این قایق سالم بودند و قایقشان هم با همکاری نیرو‌های دریابانی به ساحل منتقل شد.

او بیان کرد: عملیات  امداد و نجات ساعت ۱۹:۴۵ آغاز شد و ساعت ۲۱:۱۰ به پایان رسید.

دستگیری سارق زورگیر خودرو در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی  گفت: سارق زورگیر خودرو در کمتر از ۸ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: پس از آن که سارقی با استفاده از چاقو یک دستگاه خودرو پراید را سرقت کرد، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران او را کمتر از ۸ ساعت در مخفیگاهش در شهر خورموج دستگیر و خودرو سرقت شده را کشف کردند.

او از مردم خواست برای پیشگیری از حوادث، خودروهایشان را به امکانات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند و با توجه به هشدار‌های انتظامی مانند متوقف نکردن خودرو در نقاط خلوت و تاریک، سرکشی مستمر در زمان توقف خودرو برای مدت طولانی، استفاده از پارکینگ‌های عمومی، اطمینان از بسته شدن درها و شیشه، استفاده از قفل پدال و فرمان و ... فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان بگیرند.

کشف ۲۲ کیلو مواد مخدر در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از دستگیری دو توزیع کننده موادمخدر و کشف محموله ۲۲ کیلوگرمی تریاک خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر از انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های غربی مطلع شدند و بر همین اساس، یک دستگاه پژو پارس حامل مواد مخدر را که قصد عبور از ایستگاه ایست و بازرسی داشت، متوقف کردند.

او با اشاره به دستگیری دو متهم بیان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۲ کیلوگرم تریاک که ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

کشف محموله‌های مواد شوینده و صنعتی قاچاق در دشتستان

دو دستگاه خودرو سواری حامل بیش از هزار لیتر مواد صنعتی و شوینده قاچاق در دشتستان توقیف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند که در بازرسی از آن‌ها ۶۰۰ لیتر مواد صنعتی و ۴۲۰ لیتر مواد شوینده خارجی بدون مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند گفت: ارزش محموله‌های توقیفی برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.