مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی:

آیت الله مصباح یزدی در راه ترویج و گسترش دین گام های ارزنده ای برداشت

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در پیامی درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در پیامی رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.
 
متن پیام تسلیت به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم

" انا لله و انا الیه راجعون "

ارتحال ملکوتی حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، چهره برجسته عالم تشیع؛ از نخبگان علمی، دانشمند و صاحب نظر در مسائل اساسی اسلام، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری، ضایعه غیر قابل جبران و موجب اندوه، تأثر و تاسف فراوان گردید.

این عالم ربانی در طول حیات پربرکت خود از محضر اساتید و علمای بزرگ حوزه همچون حضرات آیت الله طباطبایی و آیت الله بهجت و حضرت امام خمینی (ره) بهره برده و ضمن کسب کمالات معنوی و دینی، در راه ترویج و گسترش دین و معارف اسلامی گام‌های ارزنده‌ای برداشته و دارای آثار مهمی در فلسفه اسلامی، الهیات، اخلاق و عقاید بوده و در تعلیم و تربیت شاگردان شایسته زیادی نیز کوشیده اند. از طرفی ایشان پیرو راستین مکتب امام راحل و از دوستان و یاران بزرگان انقلاب اسلامی از جمله شهید مطهری و شهید بهشتی و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای بوده و از روحانیون برجسته مبارز با رژیم ستمشاهی و انقلابی سرشناس در پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشند.

ایشان با روحیه انقلابی و ولایی خود خدمات ارزنده‌ای در جایگاه‌های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی داشته و همواره در طول انقلاب شکوهمند اسلامی اسوه وفاداری، پایداری و همراهی جهت حیات طیبه و افق‌های روشن انقلاب اسلامی، و پیروی و پاسداشت ولایت بودند، که این روحیه انقلابی و جهادی و ولایتمداری خالصانه ایشان، همیشه مورد بغض و کینه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است؛
 
مقام معظم رهبری نیز همواره شخصیت، نقش، توانمندی و خدمات ارزشمند ایشان را برشمرده و از این روحانی برجسته به عنوان فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب‌نظر در مسائل اساسی اسلام نام برده اند.
 
این ضایعه اندوه بار را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حضرات مراجع عظام و علمای اعلام، رهروان و دوستداران ایشان و همچنین بیت مکرم حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی تسلیت می‌گویم.

ازدرگاه خداوند متعال برای روح ملکوتی آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت مینمایم.

یاد ایشان گرامی و راه آن فقیه و مجاهد انقلابی پر رهرو باد.

محسن نصرپور
مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی
مشهد مقدس
۱۳ دی ۱۳۹۹
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.