شهید سلیمانی قبل از شهادت، به شهادت دست یافته بود

امام جمعه بوشهر گفت: شهید سلیمانی در انتظار شهادت بود و قبل از شهادت به شهادت دست یافته بود.

شهید سلیمانی قبل از شهادت، به شهادت دست یافته بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی تصویری که به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی منتشر شد بیان کرد: سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌هایی بود که ویژگی‌های بسیار داشت و یکی از ویژگی‌های این سردار بزرگ، عرفان و اخلاق او بود.

او ادامه داد: شهید سلیمانی شخصیتی بود که از دنیا عبور کرده بود و دنیا توان توقف سیر عرفانی او را نداشت. او به طول کامل در فرادنیا اندیشه داشت و گویا به آخرت رفته بود و خداوند برای خدمت و کاری بزرگ دوباره آن بزرگمرد را به دنیا هدیه کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: هر وقت شهید سلیمانی را می‌دیدم این معنا در وجودش کامل پیدا بود که این شخصیت فراتر از دنیا است. او جزء عباد الرحمن و اولیاء الله بود. عمق دنیارا می‌دید در حالی که دیگران ظاهر دنیا را می‌دیدند.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری عنوان کرد: شهید سلیمانی، دنیار ا فرصتی برای سلوک در مسلک صعود می‌دانست و به همین علت به اوج کمال رسید. او می‌دانست دنیا با ایمان، تقوی، اخلاق و مجاهدت در راه خدا موجب کمال است، و بهترین شکل عبور از دنیا شهادت است.

او گفت: کاملا با خدای خود صادق بود، هم درانتظار شهادت بود و هم شهید شد. او قبل از شهادت به شهادت دست یافته بود.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: شهید سلیمانی از چاه دنیا با نگاه یوسف وار بیرون آمد، به اوج رسید، سال‌ها انتظار شهادت داشت و سرانجام به آرزوی خود رسید. اوج عرفان در حیات دنیوی انسان، شهادت است و موجب محبوبیت الهی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.