برقراری ۱۸ هزار تماس تلفنی با جامعه ایثارگری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به برقراری ۱۸ هزار تماس تلفنی با جامعه ایثارگری گفت : کارشناسان مرکز مشاوره می‌توانند مسائل و مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر و خادمان شهدا را حل کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به برقراری ۱۸ هزار تماس تلفنی با جامعه ایثارگری گفت : کارشناسان مرکز مشاوره می‌توانند با نگاه دقیق به قوانین و مقررات اداری بسیاری از مسائل و مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر و خادمان شهدا را پیگیری و در حل آن بکوشند.

او گفت : روند روبه رشدی که امروز در مرکز مشاوره احساس می‌شود حکایت از فعالیت مطلوب، منسجم و هدفمند این مرکز داشته و امید است با تلاش بیشتر همکاران این مرکز بخش اعظمی از مسائل و مشکلات پیش روی جامعه ایثارگری مرتفع شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به برقراری ۱۸ هزار تماس تلفنی با جامعه ایثارگری و برگزاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ جلسه مشاوره‌ای افزود: کارشناسان مرکز مشاوره می‌توانند با به کارگیری روش‌های عالمانه و نگاه دقیق به قوانین و مقررات اداری بسیاری از مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و خادمان شهدا را پیگیری و در حل آن بکوشند.

حجت‌الاسلام عسگری بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر مراکز مشاوره وابسته به ادارات سطح استان را از مهمترین راهکار‌ها در این زمینه برشمرد و افزود: شناسایی امکانات دیگر دستگاه‌ها و تعامل دوسویه با آنان به خوبی می‌تواند کار ما را آسان‌تر کرده و اهداف سازمانی را به بهترین وجه محقق سازد.

او خوب گوش دادن و سپس راهنمایی کردن را از مهمترین وظایف مشاوران بنیاد عنوان کرد و ادامه داد: چنانچه در انجام امور نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده و بر مفاد قوانین و مقررات هم تسلط و شناخت دقیق داشته باشیم به یقین بسیاری از مشکلات جامعه ایثارگری به طور ریشه‌ای حل شده و کار‌های این یادگاران ایثار و شهادت سامان خواهد گرفت.

حجت الاسلام عسگری اولویت کار مرکز مشاوره را ارتباط مستمر و مؤثر با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر دانست و گفت: حوزه مددکاری و مشاوره با هم‌پوشانی و تشریک‌مساعی مشکلات بخش‌های مختلف بنیاد را مورد توجه قرار داده و با جدیت در رفع این مسائل تلاش کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.