رشد ۳۴۷ درصدی ارزش معاملات بورس کرمانشاه

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از رشد ۳۴۷ درصدی ارزش معاملات بورس کرمانشاه طی ۹ ماهه اول امسال خبر داد و گفت : در این مدت بیش از ۵۶۱ هزار نفر از جمعیت استان صاحب کد بورسی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به وضعیت بازار بورس در کرمانشاه طی ۹ ماهه اول امسال،گفت : در این مدت ارزش معاملات بورس در کرمانشاه به حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه امسال شاهد ورود قابل توجه سهام داران جدید به بازار سرمایه بودیم، از ایجاد ۵۶۱ هزار کد معاملاتی جدید در این مدت خبر داد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه،افزود: هم اکنون نزدیک به ۶۹۰ هزار نفر در کرمانشاه کد بورسی دارند که بخش عمده آن‌ها امسال وارد بازار سرمایه شده اند، بگونه‌ای که در ۹ ماهه اول امسال نسبت به ۱۵ سال اخیر که بورس منطقه‌ای کرمانشاه تشکیل شده (از سال ۱۳۸۴) رشد ۵۰۰ درصدی را شاهد بودیم.

او افزود: بخش قابل توجهی از کد‌های معاملاتی ایجاد شده مرتبط با سهام عدالت است.

بهمن با بیان اینکه در ۹ ماهه اول امسال بازار سرمایه فراز و فرود بسیاری را تجربه کرد، ادامه داد: سهام‌داران به هیچ عنوان نباید در برابر این تغییرات رفتار هیجانی نشان دهند و لازم است همواره به بورس دید بلندمدت داشته باشند.

او پیش بینی کرد بازدهی بازار سرمایه در بلندمدت نسبت به سایر بازار‌های مالی بسیار بهتر باشد و گفت: دولت برنامه‌های متعددی برای تعمیق بازار سرمایه و تامین مالی از محل واگذاری شرکت‌ها در بورس دارد که مجموع این موارد می‌تواند به بهبود بازار در آینده کمک کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار