موفقیت طرح شهید سلیمانی در ارائه خدمات بهداشتی و معیشتی در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح شهید سلیمانی که با هدف کمک به کاهش بیماری کرونا و ارائه خدمات بهداشتی و معیشتی در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود تاکنون نتایج مطلوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  در این بازدید باقدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان و بسیجیان گفت: با مساعدت مسولین استان و مجاهدت مدافعان سلامت طرح شهید سلیمانی با موفقیت در حال اجرا است.

او با اشاره به اینکه با تداوم این روند و انجام اقدامات مناسب در اینده شاهد اتفاقات بسیار خوبی باشیم، افزود: در موضوعات نظارتی، حمایتی و مراقبتی با تمامی امکانات لازم در خدمت علوم پزشکی هستیم و آمادگی داریم تیم‌ها را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به دغدغه معیشتی مبتلایان به کرونا، در حد توان به این افراد کمک‌های معیشتی داده ایم و همچنین تلاش می‌کنیم از مرکز کشور منابعی را برای تقویت توان اقتصادی این افراد جذب کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این بازدید گفت: طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور در حال اجرا است و با توجه به اثرات طرح موارد ابتلا در سطح کشور رو به کاهش گذاشت.

هاشمی‌شهری افزود: در شهر زاهدان ۵ مرکز icp یعنی فرماندهی بهداشت ایجاد شده که ارتباط خوبی با مراکز و پایگاه‌های بسیج دارد.

او گفت: هم‌اکنون ۸۰ درصد مبتلایان کاهش پیدا کرده که میزان مرگ و میر هم بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین از مردم استان خواست از عادی پنداری اوضاع پرهیز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار