تولد نوزاد پسر شادگانی در کابین آمبولانس اورژانس ۱۱۵

نوزاد پسر شادگانی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را برای تولد انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امین منصور رئیس اورزانس پیش بیمارستانی آبادان گفت:در ساعت ۰۲:۵۷ بامداد امروز به دنبال درخواست امداد خواهی از فوریت‌های پزشکی برای مادر باردار ۳۹ ساله شادگانی، بلافاصله یک تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند.

او افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از حضور بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی مادر بارداررا جهت اعزام به زایشگاه بیمارستان به آمبولانس منتقل کردند، ولی به دلیل شدت یافتن درد‌های زایمان و قریب الوقوع بودن انجام زایمان، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ شرایط را برای انجام زایمان در کابین آمبولانس فراهم کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان افزود: کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی با اتکا به دانش و مهارت‌های خود، حمایت‌های درمانی در حین زایمان را برای مادر باردارانجام دادند و به لطف پروردگار و کمک تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ مادر باردار شادگانی سومین نوزاد پسر خود را با موفقیت و سلامت کامل در آمبولانس به دنیا آورد.

منصور بیان کرد: مادر و نوزاد پس از بهره‌مند شدن از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی جهت ادامه مراقب‌های تخصصی‌تر با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به زایشگاه بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منقل شدند.

او افزود:توصیه می‌شود مادران باردار با مراجعه به موقع جهت دریافت مراقبت‌های بارداری از خطرات احتمالی زایمان‌های خارج از مراکز درمانی برای مادر و نوزاد پیشگیری نمایند.

مدیر فوریت‌های پزشکی آبادان در پایان یادآور شد: از شروع امسال تا کنون، این زایمان هشتمین زایمان موفق بوده که توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی آبادان در آمبولانس انجام گرفته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.