مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

۱۲ مدرسه عشایری خیرساز در لرستان احداث می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: یک باب مدرسه ۹ کلاسه و ۱۱ باب مدرسه یک کلاسه خیرساز در مناطق عشایری این استان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان  روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تفاهمنامه تکمیل مدرسه ۹ کلاسه شهرستان ازنا و ۱۱ باب مدرسه یک کلاسه کانکسی در سایر مناطق عشایری لرستان توسط خیر مدرسه ساز "کاظم قلم چی" به امضا طرفین رسیده است.

غفوری نژاد افزود: به زودی نیز یک مدرسه ۶ کلاسه نیمه کاره درشهرستان خرم آباد توسط این خیر مدرسه ساز تکمیل و تحویل خواهد شد.

او با بیان اینکه ایجاد و تجهیز مدارس مناطق عشایری و سخت گذر لرستان در اولویت است اظهار داشت: هم اکنون ۴۰۹ مدرسه عشایری در این استان وجود دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان ادامه داد: دانش‌آموزان روستایی و عشایر، استعداد‌های بسیاری دارند، اما مشکلاتی در مسیر تحصیل آن‌ها وجود دارد که به نظر می‌رسد افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در آن‌ها مهمترین کلید حل پایان مشکلات است بنابراین تلاش می‌شود با ساخت مدارس عشایری و تحویل کانکس، آرامش به دانش آموزان این مناطق اهدا شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار