معرفی کشاورزان برای دریافت کشاورز کارت به شعب بانک

از آغاز اجرای طرح کشاورز کارت (اول آذر) تاکنون ۷ هزار و ۶۹۹ نفر از کشاورزان استان کرمانشاه برای دریافت این کارت به شعب بانک عامل معرفی شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابری مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در قالب اجرای طرح کشاورز کارت تاکنون مالکان ۵۳ هزار هکتار از اراضی استان برای دریافت کشاورز کارت به شعب بانک کشاورزی معرفی شده اند که در حال حاضر به صاحبان ۳ هزار و ۶۹۴ هکتار از این اراضی مبلغی معادل ۷۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

او با بیان اینکه این میزان تسهیلات در قالب ۴۴۸ فقره کشاورز کارت به متقاضیان پرداخت شده، گفت : به هر متقاضی به ازای هر هکتار ۲ میلیون تومان تسهیلات بدون محدودیت اراضی آبی و دیم اختصاص می‌یابد.

او سقف تسهیلات پرداختی را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: نرخ سود تسهیلات پرداختی در این طرح ۱۲ درصد است که کشاورزان تا پایان فصل برداشت محصول می‌توانند نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

صابری افزود: طرح کشاورز کارت در پاییز امسال برای کمک به کشاورزان جهت خرید کود و سم با توافق سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی اجرایی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار