فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد;

کشف ۶۰ راس گوسفند قاچاق در استان ایلام

سرهنگ القاصی مهر گفت: ماموران ایست و بازرسی جنداله در طول شبانه روز گذشته ، موفق به کشف ۶۰ راس گوسفند قاچاق شدند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: حافظان امنیت مردم در نیروی انتظامی استان ایلام ، طی ۲۴ ساعت گذشته ، اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور را در راستای برخورد قاطع با اراذل و اوباش و پاک سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران ایست و بازرسی جنداله شهرستان مهران در طول شبانه روز گذشته ، ۶۰ راس گوسفند و ۹۰ کیسه آرد قاچاق و بدون مجوز حمل را کشف کرده و در این راستا نیز ۳ متهم دستگیر و یک دستگاه کامیونت و ۲ وانت نیسان را نیز توقیف نمودند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاه به کشف ۲ قبضه سلاح گرم در طول اجرای این طرح افزود: همچنین در پی ارجاع یک فقره پرونده قمه کشی در پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام و انتشار تصاویر صحنه درگیری که باعث به وجود آمدن جو ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده بود، ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی یک عملیات موفق پلیسی این ارازل اوباش را شناسائی و دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه فعالیت مجرمانه افراد سودجو در جامعه موجب کاهش امنیت و از بین رفتن زیرساخت‌های اقتصادی می‌شود، مطرح کرد: با برنامه‌های هدفمند و اقدامات به موقع کارکنان انتظامی استان ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در طول اجرای این طرح ۳ سارق نیز دستگیر و ۹ فقره سرقت کشف شده،مطرح کرد: متهمان دستگیر شده در اجرای طرح مقتدرانه پلیس به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه به حق مردم به مراجع قضائی معرفی شدند.

 القاصی مهر با تاکید بر اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت‌های مردمی دارد، افزود: از مردم خواستاریم با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت مجرمانه افراد هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، پلیس را در اجرای ماموریت‌ها همراهی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار