عملکرد طرح شهید سلیمانی در رامسر رضایت بخش است

فرمانده سپاه کربلا مازندران از عملکرد طرح شهید سلیمانی در رامسر ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در جلسه بررسی اقدامات طرح شهید سلیمانی که صبح امروز در سپاه ناحیه رامسر برگزار شد با بیان اینکه عملکرد طرح شهید سلیمانی در رامسر رضایت بخش است، گفت: روند افزایشی مبتلایان و فوتی در استان نگران کننده بوده و نیازمند مشارکت بیشتر مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم.

او با بیان اینکه خوشبختانه در سطح مدیریتی کلان استان مازندران و شهرستان رامسر نگاه حزبی و گروهی کنار رفته و کار‌ها با تعامل خوبی پیش می‌رود افزود: مدیریت و پیشگیری از کرونا مستلزم همکاری همه مردم و مسئولان است و این همکاری اثربخش باعث شد برخلاف کل کشور، مازندران به پیک سوم وارد نشود.

سردار مسلمی گفت: همه استان‌ها از پیک سوم عبور کردند و وارد فضای ملایم شدند، اما خوشبختانه مازندران وارد این پیک نشده و اگر وارد پیک سوم شویم آمار فوتی استان بسیار بالا خواهد بود.

او افزود: سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای باید جداسازی تا از منزل خارج نشوند و بسیج آمادگی دارد همه اقلام مورد نیاز آنان را خریداری و تحویلشان دهند.

سردار مسلمی با بیان اینکه افراد مشکوک و بدون علامت مشکل اصلی انتقال ویروس هستند بر استفاده از ظرفیت ماما‌ها در طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: باید از طریق رپیدتست‌ها که وضعیت کرونا را در ۲۰ دقیقه مشخص می‌کند بصورت هدفمند گسترش یابد.

هیچ زمانی شاهد قصور و قطع همکاری از سوی سپاه نبودیم

محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه بررسی اقدامات طرح شهید سلیمانی که با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد با بیان اینکه همه ملت و کشور برای حفظ نظام و میهن در کنار همدیگر هستیم، گفت:مجموعه سپاه مازندران و بسیج شهرستان انصافا کار جهادی می‌کنند و همراه با همه مردم و مسئولان پای کار بوده و هیچ زمانی شاهد قصور و قطع همکاری از سوی سپاه نبودیم.

او افزود:تمام تلاش‌ها این است کار‌ها را یکصدا پیش ببریم که ضرورت فعلی جامعه این همدلی‌ها بسیار اهمیت دارد.

سعید فیلی رییس صمت رامسر نیز در این جلسه با بیان اینکه کرونا به همه اقشار آسیب زد، اما فشار دوچندانی را به بازاریان وارد کرد، گفت:عموم اصناف از طبقه متوسط رو به پایین و مستاجر هستند و تعطیلی‌ها فشار مضاعفی را به وضعیت نامساعد اقتصادی وارد کرده است

او افزود:عموما اصناف به محدودیت‌ها تمکین می‌کنند و درصد کمی هم که مقاومت دارند به دلیل فشار سنگین اقتصادی است.

شبکه بهداشت مهارت و بسیج تجربه جهادی را برای اجرای طرح شهید سلیمانی دارد

سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در جلسه بررسی طرح شهید سلیمانی که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان برگزار شد با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی کار جدید و مشترکی است، گفت: شبکه بهداشت و درمان در حیطه تخصصی خودش مهارت کافی و بسیج نیز با توجه به سبقه جهادی تجربه کافی را برای اجرای این طرح دارد

او افزود: در مسیر اجرای این طرح که با هدف قطع زنجیره کرونا برنامه ریزی شده نیازمند نگاه ویژه استانی به شهرستان رامسر هستیم

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه شبکه بهداشت سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای را شناسایی و به بسیج اعلام کرده است، گفت: در طرح شهید سلیمانی بالغ بر ۶۰۰ سبدکالای معیشتی و بهداشتی برای خانواده‌های مبتلا به کرونا اختصاص داده شد.

باید تغییر رفتار در مردم صورت بگیرد

دکتر حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیج از ابتدا در کنار و همراه ما بود، گفت: ۶۰ تیم حمایت، ۸ تیم مراقبت و رهگیری و ۵ تیم ویزیت در منزل در طرح شهید سلیمانی فعالیت دارند.

او افزود:با وجود تلاش رسانه ها، اما همچنان رفتار بخشی از مردم تغییر نکرده که باید فرهنگسازی مناسب تری صورت گیرد.

دکتر مبشری در پایان بر لزوم یکسان سازی فرم‌های گزارش دهی از سوی ستاد استانی تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار