تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره مجازی فرهنگی و هنری ایثار دانشجویی

برگزیدگان اولین جشنواره مجازی فرهنگی و هنری ایثار دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور به صورت وبینار در کرمانشاه معرفی و با اهدای لوح و جوایزی از آن‌ها تقدیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن شرفی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه گفت: جشنواره مجازی فرهنگی و هنری ایثار دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور از ۲۰ مهر ماه تا ۱۵ آبان در سطح تمام مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برگزار که در مجموع ۱۰۲ اثر در ۲ بخش ادبی و هنری به دبیرخانه آن در کرمانشاه ارسال شد.

او گفت: در نهایت از این تعداد اثر ارسال شده در ۲ مرحله داوری ۱۶ اثر در بخش ادبی؛ شعر و داستان کوتاه و در بخش هنری، فیلم نامه نویسی، نمایش نامه نویسی و گرافیک به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

او هدف از برگزاری این جشنواره ایثار دانشجویی را نهادینه کردن تفکر و مکتب ایثار و از خودگذشتگی در میان دانشجویان، الگو قراردادن شهدای بزرگ انقلاب اسلامی، نکوداشت ایثارگران و شهدا و حفظ یاد و خاطره آن‌ها اعلام کرد و افزود: تداوم انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای بزرگی مانند شهید سپهبد قاسم سلیمانی است که باید فرهنگ آن در دانشگاه و کلاس‌های درس نهادینه شود.

شرفی افزود: امروز جبهه‌ها عوض شده و باید با جبهه پیشرفت علمی، دانش و تحقیقات با روحیه ظلم نپذیری و خودگذشتگی که فرهنگ ایثار و شهادت است در کنار کشور‌های پیشرفته قرار گیریم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.