استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر تخصیص اعتبار به پروژه‌های حوزه راه‌سازی شد

استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، تخصیص اعتبار به پروژه‌های حوزه راه‌سازی را پیگیری و خواستار تسریع در عملیات اجرایی این طرح‌ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، تخصیص اعتبار به پروژه‌های حوزه راه‌سازی را پیگیری و خواستار تسریع در عملیات اجرایی این طرح‌ها شد.

او با اشاره به اینکه قیمت مسکن در چهارمحال و بختیاری بسیار بالا است گفت: ضرورت دارد ساخت و ساز مسکن در شهرکرد باهدف ایجاد تعادل در قیمت مسکن در دستور کار این وزارتخانه قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


عباسی با بیان اینکه ۱۰ درصد از کل اعتبارات مربوط به احیای بافت فرسوده به این استان اختصاص یافته است اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای استفاده بهینه از این اعتبارات ضروری است.

او در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود چهار هزار نفر واجد شرایط در این استان شناسایی شده است، نیاز است در اسرع وقت مدیرکل راه و شهرسازی نسبت به تهیه زمین اقدام کند، همچنین اعتبار مورد نیاز برای زیرساخت‌های مسکن مهر تامین شود.

عباسی با اشاره به لزوم رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری گفت: وزارت راه و شهرسازی تعهد دارد مقدمات روکش آسفالت ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان را فراهم کند، این فرآیند باید تسریع شود.

او همچنین در خصوص محور دهستان موگویی به شهر فریدن اصفهان یادآور شد: عملیات اجرایی زیرساخت‌های این طرح در دست اجرا است، اعتبار این طرح باید توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شود.

عباسی تاکید کرد: عملیات اجرایی محور ارتباطی شهرکرد، بروجن به لردگان توسط وزارت راه و شهرسازی تسریع و تکمیل و بهره‌برداری از راه‌آهن مبارکه به سفید‌دشت در اولویت وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۹ باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.