رژه موتورسواران کرجی به‌مناسبت حماسه ۹دی

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با رژه موتورسواران بسیجی در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی البرز  گفت: این مراسم با حضور ۴۰۰ موتور سوار بسیجی، سپاهی و نیروی انتظامی و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا انجام شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی البرز در این مراسم  افزود: ۹ دی ۸۸ یوم‌الله تاریخ معاصر ملت ایران است روزی که در آن مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی مسیر واقعی خود را شناخته و در راه حفظ و حراست از آن، خروشی انقلابی کرده و به میدان آمدند و بساط فتنه‌آفرینان از انتخابات آن سال را در هم ریختند.

سردار مولایی گفت: ملت سرفراز و نستوه ایران اسلامی با پایبندی به آرمان اصیل انقلاب در آزمون بزرگ فتنه ۸۸ با خلق حماسه‌ای عاشورایی همه معادلات کودتا و جنگ‌های روانی و تبلیغاتی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران را به نامعادله کم‌نظیر بدل ساختند.

او افزود: این حماسه بزرگ مردم در ۹ دی که به مثابه جوشش بصیرت عمومی ملت ایران بود، روز بصیرت نام گرفت تا فراموش نکنیم که در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی چشم به ولی زمان خویش داشته باشیم و دنبال روی جریاناتی که بر پایه منافع سیاسی خویش به دنبال به آشوب کشاندن فضای کشور با سواستفاده از ظرفیت‌های کشور هستند، نباشیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی البرز با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی امروز یک مکتب، یک فرهنگ مجاهدت، ایثار، مقاومت، بصیرت و تبعیت از رهبری برای جامعه ما هستند.

انتهای پیام /ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.