احمدی: سردار سلیمانی پهلوانی ماندگار است

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درباره سردار قاسم سلیمانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه همایش پیاده روی و زیارت مزار شهدای گمنام در بوستان نهج البلاغه عنوان کرد: این مراسم به یاد شهید سلیمانی برگزار شد. این شهید سرافراز ورزشکار بود. سردار سلیمانی در میان ورزشکاران بسیار محبوب است.

او گفت: در یک سال اخیر در تمام کشور حتی در دور افتاده‌ترین مناطق طرح ورزشی نبوده است که نام سردار سلیمانی روی آن طرح نباشد، این نشان دهنده محبوبیت این شخصیت بزرگوار میان مردم و تمام ورزشکاران است.

احمدی گفت: سردار سلیمانی پهلوانی ماندگار است و امیدواریم که بتوانیم مرام و معرفت این سردار را در جامعه ترویج دهیم و تبلیغ کنیم.

احمدی درباره سایر برنامه ها‌ی وزارت ورزش برای سالگرد شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: امروز برنامه مختصری با حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران ورزش و نخبگان ورزش کشور برگزار می‌کنیم و تجدید میثاقی با این شهید سرافراز انجام می‌دهیم تا بتوانیم در مسیر او گام برداریم.

احمدی درباره بازی ویدیویی "انتقام سخت" گفت: ما همیشه تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های فرهنگی خود در بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنیم. اینکه ما بتوانیم از اسطور‌های ملی کشورمان در بازی‌های رایانه استفاده کنیم اتفاق بسیار خوبی است. امیدواریم بتوانیم این حرکت را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار