۹ دی تاریخ نبود بلکه خود تاریخ ساز بود

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا نهم دی ماه را روزی تاریخ ساز دانست و گفت: این روز در حقیقت روز غضب بر فتنه گران از سوی امت اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی سیفی، فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا درکرمان با اشاره به رخداد ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: ۹ دی، درد کوته بینی حاکمیت را تا حدودی التیام داد و بر آن مرهمی شد و سوزش خیانت جمل و نهروان را کمی خنک کرد.

او افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند، دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

سرهنگ سیفی تصریح کرد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همان ولایت فقیه است، بر می‌دارند.

او با اشاره به اینکه ۹دی تاریخ نبود بلکه خود تاریخ ساز بود، بیان داشت: روز ۹ دی، روز بخشش فریب خوردگان و روز غضب بر فتنه گران از سوی امت اسلامی بود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا گفت: در روز نهم دی مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند، در عمل به این سخن حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی معتقد و پایبند هستند.

او با بیان اینکه ۹ دی، نور بصیرت الهی در دل‌های امت بود، تصریح کرد: در حقیقت، نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار