حضور موفق دانش آموزان اهوازی در جشنواره علمی-پژوهشی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از کسب رتبه اول و سوم کشوری ارائه محتوا در اولین دوره جشنواره علمی- پژوهشی ویژه دانش آموزان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: اولین دوره‌ی جشنواره علمی-پژوهشی کشوری ویژه‌ی پژوهش سرا‌های دانش آموزی برگزار شد که با توجه به نقش فعالیت‌های علمی پژوهشی دانش آموزان و تأثیرگذاری این اقدام جهت توسعه‌ی پایدار، مباحث پژوهشی نقش مهم و شایسته‌ای در مطالب درسی ایفا کرده است.

او بیان داشت: با توجه به اشتیاقی که در دانش آموزان برمی انگیزد، سبب ترویج دسـت یابی به آگاهی‌های جهانی درباره علوم می‌شود و این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری و در بخش‌ها و گرایش‌های مختلف برگزار شد که دانش پژوهان پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) در مرحله استانی موفق به کسب ۱۰ رتبه برتر شده بودند.

معتوکی تصریح کرد: با همکاری، راهنمایی و مشاوره علمی اساتید مرکز تخصصی نجوم اهواز، سیدعلی تفرشی دانش پژوه پژوهش سرای امام جعفر صادق (ع) در مرحله کشوری اولین دوره‌ی جشنواره علمی-پژوهشی، رتبه اول کشوری ارائه محتوا را از آن خود کرد و متین هادیان فرد دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی دوره اول رتبه سوم کشوری در ارائه محتوا را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، در پایان ضمن تبریک کسب این موفقیت از مدیران مدارس خواست تا با پژوهش سرای امام جعفر صادق (ع) در ارتباط بوده و از ظرفیت علمی موجود استفاده کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.