پخش ویژه برنامه میثاق با ولایت از صدای استانی شبکه جهان بین

به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، ویژه برنامه میثاق با ولایت از صدای استانی شبکه جهان بین پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: صدای استانی شبکه جهان بین با تولید و پخش ویژه برنامه میثاق با ولایت در روز نهم دی ماه، حماسه ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی را ارج می‌نهد.

او افزود: رحمان داودیان تهیه کننده میثاق با ولایت برای آشنایی بیشتر جوانان با دشمنان ایران اسلامی و ترفند‌های آنان بخش‌های متنوعی از جمله کلام رهبری، گزارش، بسته صوتی، تلفن‌ها و پیامک‌های مردمی که با گویندگی زهرا اسماعیلی و از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح تقدیم شنوندگان خواهد شد در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید


افشاری نیا اضافه کرد: صبح و زندگی یکی دیگر از برنامه‌های رادیو جهان بین است که به مدت ۵۵ دقیقه با محوریت میثاق امت با ولایت و بصیرت و دشمن شناسی به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی و گویندگی آرزو بلالی از ساعت ۷ و پنج دقیقه تا ۸ صبح پخش شد.

او ادامه داد: در برنامه‌های موج زنده رود، بنگ آبادی، چه حال چه خور، پیک روز، سی شب با سردار و جاده جوانی هم به اهمیت حماسه عظیم ۹ دی و پیامد‌های آن پرداخته می‌شود.

افشاری نیا گفت: حماسه بصیرت ویژه برنامه سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری است که در روز نهم دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ یک بار دیگر بصیرت و دانایی مردم ایران زمین را به رخ جهانیان خواهد کشید.

او افزود: این برنامه به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای ابوالفضل هادی پور با بخش‌های متنوع از جمله مبحث کارشناسی، بخش گزارشی، سرود و موسیقی تصویر از سیمای استانی جهان بین تقدیم مخاطبان می‌شود.

افشاری نیا اضافه کرد: برنامه چشم انداز هم یک برنامه تلویزیونی است که با حضور کارشناس و به صورت گفتگو محور به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی در تاریخ هشتم دی ماه ساعت ۱۸ تا ۱۸:۴۵ دقیقه از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های شب‌های بام ایران، گام دوم، زیر یک سقف و روز نو هم پیرامون اهمیت حماسه عظیم نهم دی ماه صحبت خواهد شد.

افشاری نیا گفت: معاونت خبر صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری برای گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با تولید و پخش دو گزارش موضوعی با محوریت «بصیرت مردم در برهه‌های حساس انقلاب» و «پیشتازی مردم استان چهارمحال و بختیاری در همراهی با نظام و پشتیبانی از انقلاب»، تولید و پخش دو گزارش خبری از برنامه‌های ۹ دی با محوریت برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و همچنین تولید و پخش چهار گزارش خبری مرتبط با برنامه‌های اجرایی دستگاه‌های مختلف در سطح استان با همکاری خبرنگاران شهرستان‌ها در خدمت مخاطبان بخش خبری است.

او افزود: معاونت فضای مجازی هم با تولید یک مجموعه سه قسمتی با موضوع جنگ شناختی، تأمین و بازنشر موشن گرافیک، استوری موشن، پادکست، معرفی ویژه برنامه‌های صدا و سیما، تقطیع و بارگذاری محتوای برنامه‌های صدا و سیما در فضای مجازی حماسه ۹ دی را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار