کافه سایه بهار در یک قدمی جشنواره تئاتر فجر

کارگردان نمایش کافه سایه گفت: نمایش کافه سایه از شهرستان بهار، یکی از دو نمایشی استان همدان است که امسال به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به گفته احسانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نمایش کافه سایه، به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی مشترک محمود غفاری و ابراهیم یمین اسماعیلی، توانست به عنوان یکی از ۲ نمایش برگزیده استان همدان به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شود.

ابراهیم یمین اسماعیلی، کارگردان این نمایش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: چراغ نمایش بهار با تمام کمبود‌ها و بی مهری‌ها همچنان روشن است و انتظار می‌رود، همه مسئولان از هنرمندان حمایت کنند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره پشتیبان هنرمندان بوده است.

او افزود: این نمایش در زمانی تولید شد که ترس از کرونا اکثر هنرمندان را خانه نشین کرده است و گروه روزنه آبی بهار با تمرینات فشرده با نمایش کافه سایه در سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان حضور داشت و با کسب مقام اول و دوم بازیگری مرد و مقام دوم کارگردانی جایزه ویژه نمایش برگزیده از نگاه تماشاگران را به دست آورد.

کارگردان نمایش کافه سایه بیان کرد: سید مهرداد کاوسی حسینی، حامد سالمی، فروزان حسینی، احسان آزادجو، مهدی روزبهانی، محمود غفاری، مرضیه گیتی جلال و سهیل طاووسی بازیگران نمایش بودند.

یمین اسماعیلی اضافه کرد: محمد ترکاشوند، رضا زیبای، فاطمه ذبیحی، صفورا نظری، زهره دوستی و فاطمه حاجیلو به عنوان گروه موسیقی و حسن کوثری به عنوان طراح نور، ابراهیم یمین اسماعیلی طراح صحنه، مهدی روزبهانی طراح لباس و سهیل طاووسی دستیار کارگردان، پوریا نجفی وحدتی طراح پوستر و بروشور، روح الله بابایی مجری طرح و تصویر بردار با این نمایش همکاری کردند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار