برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر در عرصه خدمت‌رسانی به ویژه در بحران کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نعمت الله اکبری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با بیان اینکه همه ساله جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت و روز کارمند برگزار می‌شد گفت: امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد و در چند روز آینده برگزار می‌شود.

او افزود: برگزیدگان این جشنواره در پنج گروه آموزشی و پژوهشی، تولیدی و خدماتی، فرهنگی، توسعه و زیرساخت، رفاه و سلامت جامعه و قضایی که در هر گروه با توجه به شاخص‌های تعیین شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با بیان اینکه فرایند انتخاب برگزیدگان بر اساس دو شاخص عمومی و خصوصی اجرا می‌شود گفت:: شاخص عمومی برای توانمندسازی سازمان‌ها و شاخص‌های تخصصی نیز جداگانه بررسی می‌شوند تا نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها و ادارات مشخص شده که بتوانند در رفع یا تقویت آن‌ها تلاش کنند.

او با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا گفت: دستگاه‌هایی که بیشترین فعالیت، نقش و تاثیرگذاری را در مقابله و پیشگیری از این همه‌گیری داشته‌اند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: هفتمین آزمون استخدامی سال ۹۹ نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود که روز جمعه ۱۲ دی این آزمون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.