قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی در خراسان رضوی

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خراسان رضوی با همکاری مردم به بیش از ٩٠ درصد رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سید کاظم فرهمند قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خراسان رضوی به بیش از ٩٠ درصد رسیده است که در این زمینه صنوف، شرکت‌های خصوصی، ادارات و مسئولان کشوری، سپاه و بسیج همکاری خوبی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته اند.
 
او افزود: میزان مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی به‌طور محسوسی کاهش پیدا کرده است، مبارزه با کرونا همچنان ادامه دارد و نباید با پایین آمدن آمار‌ها تصور کنیم که همه چیز تمام شده است و به وضعیت عادی بازگشته‌ایم.
 

بیشتر بخوانید


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در شرایط بحرانی کرونا، مدافعان سلامت در حوزه بهداشت و درمان برای نجات جان هموطنان خود ایثارگری می‌کنند و درخواست ما از مردم این است که برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان و همچنین جان کادر سلامت، نکات بهداشتی را رعایت کنند.

فرهمند بیان کرد: کلید اصلی موفقیت در اقدامات کنترل کرونا مردم هستند و ادامه همکاری مردم می‌تواند به قطع زنجیره کرونا منجر شود.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.