قوچان با ۱۹ درجه زیر صفر سومین شهر سرد کشور شد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای دیشب همه شهرستان‌های خراسان رضوی زیر صفر بود و قوچان با ۱۹ درجه زیر صفر پس از سراب و اردبیل سومین شهر سرد کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب کمینه دمای هوای مشهد پنج درجه زیر صفر بود که شب‌های آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، اما همچنان زیر صفر باقی می‌ماند.

او با اشاره به تداوم روند افزایشی دمای روزانه در خراسان رضوی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا سه شنبه به هشت درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: جو پایدار تا پایان هفته در خراسان رضوی حاکم است و فردا سه شنبه افزایش آلاینده‌های جوی در مشهد و شهر‌های بزرگ و صنعتی استان در برخی از ساعات پیش بینی شده است.

فاروقی بیان کرد: برای عصر سه شنبه تا چهارشنبه گذر ابر از غرب خراسان رضوی پیش بینی شده است که این افزایش ابر بدون رخداد باران است و از روز چهارشنبه هفته شاهد افزایش سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان خراسان رضوی خواهیم بود.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای ۱۹ درجه زیر صفر و کلات با بیشینه دمای هشت درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در فریمان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.