مدیر کل بازرسی استان ایلام:

پروژه زیرگذر شهید کشوری پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد

هواسی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه زیرگذر شهید کشوری بر اساس برنامه زمان بندی بوده و از لحاظ پیشرفت فیزیکی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ هواسی مدیر کل بازرسی استان ایلام ، گفت: پروژه زیرگذر شهید کشوری به عنوان مهم‌ترین پروژه عمرانی شهر ایلام به علت حساسیت ویژه آن ، همواره مورد توجه سازمان بازرسی بوده و تسریع در اتمام آن مهمترین خواسته شهروندان است.

او اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه بر اساس برنامه زمان بندی بوده و از لحاظ پیشرفت فیزیکی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

هواسی اظهار کرد: مطالعات طرح جامع ترافیک شهر ایلام به منظور رفع گره‌های ترافیکی بعدی و روانسازی عبور و مرور در سطح شهر و همچنین مطالعات طرح جامع کنترل سیلاب شهر ایلام می‌بایستی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

او از دستگاه‌های خدمت رسان از جمله آب و فاضلاب ، شرکت توزیع برق استان و ارتباطات زیرساخت ، تسریع در جابجایی تاسیسات باقی مانده را در اسرع وقت خواستار شد.

صادقیان شهردار ایلام نیز در خصوص تسریع این پروژه به عنوان مطالبه به حق شهروندان بیان کرد: مرحله حفاری و خاکبرداری زیر عرشه زیرگذر طی روز‌های گذشته آغاز شده و به دلیل spt بالای خاک ، این عملیات هم اکنون با پیکور در حال انجام است و باعث دشواری این فرآیند گردیده ، اما تلاش‌ها جهت تسریع در تکمیل این مرحله بی وقفه ادامه داشته که امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.