ضرورت ارتباط دانشگاه با صنعت/مدرسه کیف وکفش تبریز اشتغال محور است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای و کاربنیان سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی کشور بر ضرورت ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد در این خصوص گام‌های بزرگی برداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،وحید کیا مدیرکل فنی و حرفه‌ای و کاربنیان سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی کشور عصر امروز در حاشیه بازدید از مدرسه عالی مهارتی کیف و کفش تبریز گفت: این مدرسه اشتغال‌محور و مسئله محور بوده و زمینه کارآفرینی را ایجاد می‌کند.

او با اشاره به اینکه دانشگاه‌های نسل پنجم و ششم مسئله محور هستندافزود:دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سند تحول که در حال تدوین است تغییراتی داده و روی موضوع دانشگاه‌های مسئله محور تاکید ویژه‌ای داریم.

او با بیان اینکه آموزش‌های عمومی و مهارتی در قالب فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود گفت: آموزش مهارتی در قالب فعالیت دانشجویان در صنایع انجام می‌شود و باعث ارتباط دوسویه دانشگاه‌ها و صنعت خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سمای دانشگاه آزاد کشور افزود: مدرسه مهارتی کیف و کفش تبریز الگویی در کشور است که باعث تربیت افراد ماهر در صنعت کیف و کفش می‌شود و همچنین زمینه حفظ فن تولید کیف و کفش و استفاده از استادان اهل فن و انتقال آن به نسل آینده را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.