سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان:

امیدوارم AFC مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کند

مهابادی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره وضعیت این روز‌های این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود مهابادی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره تساوی یک - یک تیمش مقابل تیم ملی تاجیکستان اظهار کرد: ابتدا از مهمان نوازی کشور تاجیکستان تشکر می کنم. با توجه به هوای سرد شهر دوشنبه، بازی خوبی را شاهد بودیم و در ۳۰ دقیقه ابتدایی چند فرصت خیلی خوب داشتیم که ۲ بار توپ به تیر دروازه خورد. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم که این اتفاق رخ نداد و روی حرکت شماره ۱۰ گل مساوی را دریافت کردیم.

او افزود: در نیمه دوم، بازی نزدیکی را شاهد بودیم؛ اما یک موقعیت تک به تک را از دست دادیم. با وجود فرصت‌های ۲ تیم، در این نیمه بیشتر بازیکنان ما سوار بازی بودند و می‌توانستیم برنده شویم. البته اعتقاد دارم داور در نیمه دوم خوب قضاوت نکرد و از تصمیم‌های او متضرر شدیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازی خوبی بود که امیدوارم برای آینده مفید باشد. از AFC می‌خواهم با توجه به لغو رقابت‌های جام جهانی، بازی‌های زیر ۱۹ سال این قاره را برگزار کند تا این نسل که شانس خوبی برای پیشرفت دارند را از دست ندهد.

مهابادی در پایان گفت: تاجیکستان نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده است و طبق اطلاعات من بیشتر نفراتی که مقابل ایران بازی کردند در جام جهانی نوجوانان حضور داشته‌اند. تیم باتجربه‌ای که در مسابقات نوجوانان آسیا نایب قهرمان شده و در جام جهانی این رده سنی هم کامرون را شکست داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار