سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان:

جام جهانی لغو شود، یک نسل از بین می‌رود

عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درباره دیدار با تاجیکستان و دیگر مسائل صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از پیروزی این تیم مقابل تیم ملی تاجیکستان اظهار کرد: در تاجیکستان خیلی به ما خوش گذشت و حریف فوق‌العاده بازی کرد. پیش از این در تورنمنت کافا شرکت کردیم که از بین ۵۰ بازیکن تعدادی را برای حضور در این تورنمنت به تاجیکستان آوردیم و تعدادی دیگر به چین رفتند، اما در این دیدار‌های دوستانه، تقریبا از تیم به طور کامل استفاده کردیم.

او افزود: امیدوار بودم همراه با تاجیکستان به جام جهانی نوجوانان برویم، اما نمی‌دانم درباره تصمیم گرفته شده چه بگویم. تمام تیم‌ها با هزینه و برنامه ریزی این بازیکنان نوجوان را انتخاب کرده‌اند و اگر جام جهانی لغو شود، یک نسل از بین می‌رود. فیفا باید به این موضوع رسیدگی کند و نمی‌توانند شب خوابیده و صبح بلند شوند و بگویند لغو شده است.

عبدی ادامه داد: اطمینان دارم تیم تاجیکستان حدود یک سال و نیم است که تمرین می‌کند و مانند تیم ما اگر بازیکنانش به جام جهانی نروند، نمی‌توانند رشد کنند. از مسئولان فیفا و AFC خواهش می‌کنم پیگیر برگزاری بازی‌ها باشند تا ابتدا در مسابقات آسیایی شرکت کنیم و جام جهانی را چندین ماه بعد برگزار کنند. واکسن کرونا آمده است و بحثی نیست.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در بازی قبلی با تاجیکستان زمانی که ۲ بر صفر عقب افتادیم، دروازه بانمان از زمین اخراج شد و با توجه به آسیب دیدگی پای یکی از بازیکنان مجبور شدیم تا دقیقه ۱۵ بازی، ۲ تعویض اجباری انجام بدهیم و تا دقیقه ۹۰ هم ۱۰ نفره بازی کردیم. فوتبال همین است و امکان داشت در این دیدار‌های دوستانه ما بازنده شویم، اما طبق آنالیزمان متوجه شدیم باید جلوی تاکتیک‌های حریف را بگیریم و فکر می‌کنم تا پایان بازی بازیکنانمان تدابیر ما را به خوبی اجرا کردند و حتی یک موقعیت گل هم به این تیم ندادیم.

عبدی در پایان گفت: فیفا باید به فکر جوان‌های کشور‌هایی که برنامه ریزی کرده اند، باشد تا آن‌ها از بین نروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۶:۵۸ ۰۶ دی ۱۳۹۹
موقعی که مدیریت یک تیم (نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امیدها و...) به یک یاچند نفر لنگی سپرده شود ، اگر بازیها هم برگزار شود و یا نشود آن نسل بدون شک از بین خواهد رفت .
آخرین اخبار