فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح موفق ارتقاء امنیت اجتماعی /کشف ۹ قبضه سلاح ساچمه زنی

سرهنگ دلاور القاصی مهراز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: دراجرای این طرح موفق پلیس ۹ قبضه سلاح شکاری کشف شده است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم استان ایلام خط قرمز ماست و با کسانی که از خط قرمز‌های پلیس عدول کنند برابر قانون و در راستای مطالبه به حق مردم به شدت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت‌های محسوس ونامحسوس، تعداد ۹ قبضه سلاح شکاری ۲۳۳ عددفشنگ ساچمه زنی و ۴ هزارنخ سیگارت قاچاق کشف شده است.

او با بیان اینکه این طرح در روز‌های آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: متهمین پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی، در خاتمه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نیرو‌های پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.