سرمربی تیم فوتبال ناپولی:

تنها یک ماه برای ادامه زندگی فرصت داشتم

گتوزو، سرمربی تیم فوتبال ناپولی درباره بیماری لاعلاج خود در ۱۰ سال گذشته توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  جنارو گتوزو سرمربی تیم فوتبال ناپولی ایتالیا درباره حضور روی نیمکت این تیم با وجود بیماری سخت خود، عنوان کرد: من در ۱۰ سال گذشته از یک بیماری عصبی و عضلانی رنج می‌بردم و این بیماری مشکلات زیادی را برای من و همچنین ظاهرم ایجاد کرده است، به همین دلیل می‌خواهم به کودکانی که از ظاهر خود ناراضی هستند، نکته‌ای را بگویم.

او ادامه داد: زندگی عالی است و شما باید از آن استفاده کنید؛ نگران مشکلات نباشید، زیرا روز‌های خوب نیز فرا می‌رسند و شما نیز سزاوار زندگی کردن هستید.

گتوزو درباره بیماری خود گفت: من ۱۰ سال است که میاستنی گراویس دارم و در این مدت، بیماری ۳ مرتبه من را زمین زده است. زمان‌هایی که این بیماری اوج می گیرد، همه چیز را ۲ تا می‌بینم و ایستادن برای من دشوار می‌شود و فقط یک دیوانه مثل من می‌تواند مقابل این بیماری دوام آورد.

گتوزو ادامه داد: من آن شرایط را دوست نداشتم، اما این اتفاقات را می‌پذیرم. با این وجود به تمام هواداران اطمینان می‌دهم که در حال حاضر شرایط خوبی دارم و این بیماری زندگی من را تهدید نمی‌کند.

او گفت: به من گفته بودند که تنها یک ماه زندگی خواهم کرد، اما اکنون زنده هستم و مشکلی من را تهدید نمی‌کند.

گتوزو سرمربی تیم فوتبال ناپولی در بازی‌های گذشته تیم خود مجبور به استفاده از پوششی برای چشمش شده بود، به همین دلیل مجبور شد درباره بیماری خود صحبت‌هایی را مطرح کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
من او را میشناسم ، او مرد بسیار جنگنده ای است ،مخصوصا در زمین فوتبال ،به این راحتی به این بیماری باج نمی دهد. سلطانی از رشت
Iran (Islamic Republic of)
حنا
۰۹:۰۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
دمش گرم،انگیزه و امید خیلی مهمه تو زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
خدا همه ی بیماران را شفا بده. الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
خدا شفا بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۶ دی ۱۳۹۹
خدا شفاش بده. برای شفای همه بیماران صلوات.
آخرین اخبار