الکترونیکی شدن ۱۷ خدمت در اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : ۱۷ خدمت در اداره کل تامین اجتماعی استان بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیوس مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : یکی از اهداف سازمان تامین اجتماعی گام نهادن در مسیر تحول دیجیتال و خدمات الکترنیک بویژه در زمان شیوع بیماری کرونا است.

او با بیان اینکه در طرح ۳۰۷۰ برای کاهش مراجعات هر دوشنبه یک خدمت دیجیتالی می‌شود گفت : در هفته‌های گذشته ۷ خدمت دیگر در این سازمان الکترونیکی شد که مجموع خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی به عدد ۱۷ رسید.

بیوس یکی از این خدمات را بیمه اختیاری عنوان کرد و افزود: افرادی که یک ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی دارند می‌توانند بیمه پرداز شوند و با مراجعه به پرتال eservices.tamin.ir الکترونیکی ثبت نام کنند.

بیوس با اشاره به اینکه خدمت دیگری که به تازگی غیر حضوری شده ابلاغ احکام و مکاتبات کار فرمایان است افزود: گردش حساب و بدهی کارگاه‌ها نیز تا پیش از این با مراجعه حضوری انجام می‌شد، اما بیمه شدگان می‌توانند جزییات را بر روی پرتال مشاهده کنند و اعتراض در این خدمت هم از این پس به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

او ادامه داد: درخواست و صدور مفاصا حساب، لیست حق بیمه، انعقاد بیمه مشاغل ازاد نیز غیر حضوری انجام می‌شود.

او گفت: سوابق دوران خدمت سربازی هم با ارائه خدمات الکترونیکی استعلام در همان لحظه انجام می‌شود و امکان پرداخت نقدی و اقساط نیز فراهم شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استراحت پزشکی ایام کرونا برای کاهش مراجعات بیماران کرونایی و کمیسیون پزشکی نیز در لیست خدمات غیر حضوری قرار گرفته است.

او افزود:بیش از ۷۶۷ هزار نفر دراستان کرمانشاه تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد ۲۴۶ هزار بیمه شده اصلی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.